Tema: AW: AW: psichologinio pobudzio klausimas, del asmenines laisves ir erdves poroje
Autorius: ALORA
Data: 2010-07-01 20:09:09
tai gal tu ja uzterorizavai teoretizavimais? Gal vienintele galimybe
negirdeti tavo isvedziojimu yra buti be taves arba su tavim prie kitu?
sakai ne is gero gyvenimo tai. o ar ji tau ta gyvenima taip pablogino, kad
daba visa reikia apiburbeti? Jei ne, tai ji tavo niuniu nesupranta ir
neprivalo suprasti, todel tu tiesiog uzknisi savo isvedziojimais