Tema: AW: psichologinio pobudzio klausimas, del asmenines laisves ir erdves poroje
Autorius: ALORA
Data: 2010-07-01 16:30:21
nu ko čia užsiputojai, čia gi pavyzdys. jokia normali moteris neprašys vyro
suteikti jai laisvės eiti į šalį, ji tyliai ramiai padarys, ko jai reikia,
negadindama brangiausiajam dėl to nervų.

eina moterys daugiau ar ne - nu ką aš žinau :) a su kuo gi jos taip ajna?
Niugi, su vyrais svetimais ajna, ar ne taip? matematine prasme spėju, kad
kažkas apie fifty-fifty bus. gal tik kad dzidukai į tai skausmingiau
reaguoja, bo mūsų visuomenė leidžia būti neištikimam vyrui, bet moteriai to
neleidžia