Tema: AW: psichologinio pobudzio klausimas, del asmenines laisves ir erdves poroje
Autorius: ALORA
Data: 2010-07-01 16:43:43
tai visgi kuris nuo kurio ten bega? :)
Cia tau nepriimtinas antrosios puses begimas, ar antrajai pusei nepriimtinas
tavo begimas?

Tamsta labai giliai teoretizuoji, taip nieko nebus, isskyrus dar daugiau
painiavos. Tai yra normalu, kad atskiroms savokoms skirtingi zmones suteikia
kitokia apimti, to nepakeisi ir nesuderinsi. kalbekites apie konkrecius
dalykus ir nagrinekite konkrecius veiksmus - Kodel vienas taip pasielge ir
kodel kitam tai nepatiko. Ir pasiulymas, ka galima daryti kitaip.
Neliskit i filosofijas, nes tai pirmasis zingsnis i nesusitarima, prasmiu
ieskojima tarp eiluciu ir kitokia marazmatika.