Tema: Re: Super
Autorius: Alvidon
Data: 2010-08-02 21:26:21
O prie ko čia Ciceronas ir Co, jei kalba ėjo apie tai, kas ir ar teisėtai
paskelbė nepriklausomybę: LTSR AT ar Sąjudis ? Teisei nerūpi
abstrakčios citatos beigis visokie padejavimai. Teisė - gan konkreti
disciplina, visai ne poezija.
Ponulis pareiškėtę teiginį, aš pasakiau, kad tai visiška nesamonė,
realybėj buvo visai kitaip. Jūms tas iki lempos, jūs apsiribojote
pasikeiksnojimais ir lotyniškomis citatomis. Nejaugi manot, jog
po to jus kažkas gali vertinti rimtai, kai kalba eina apie socialinius
bei teisinius reiškinius ??? Susimastykit gal ? Jūs klaidingai/neteisingai
suvokiate realybę, iškraipote faktus, į pirštu parodymus klaidų
reaguojate Cicerono citatomis - man tikrai sunku susilaikyti nuo
tiesiog pavadinimo jūsų kvailiuku. Ir dar šnekate "teisingumo kriterijai
gali buti taikomi vienais atvejais, teises - kitais", nežiūrint to, kad
jau praeitam poste (iš atsako į kurį yra ši jūsų citata) jau parodžiau,
kad jūs klystat, kad realybėj buvo kitaip, nei kad teigiat. Šiaip
prasižioplinai ar tavo pozicija tokia - dzin realybė, svarbu garsiai
ir emocionaliai rėkti ?