Tema: Re: Super
Autorius: Alvidon
Data: 2010-07-23 17:20:12
"Marux" <marux@marux.lt> wrote in message news:i2bao0$27h$1@trimpas.omnitel.net...
> Visu pirma, leteneles "dedes" kaisiojo, kai dukrele pas motina budavo. Tai
> pastebejes Kedys is pradziu tylius pareiskimus ilga laika rasinejo i visas
> imanomas instancijas, bet tyliai buvo siunciamas ant triju raidziu. Tada,
> netekes vilties, padare irasus, kuriose mergaites veido nesimato.

Tai pala, dukrelė gyveno ne su tėvu, o su motina ? Ir motina atseit
(būtent atseit, kol teismas nepasakė kitaip) pardavinėjo dukrelę
sekso ištroškusiems keistuoliams ? (nu arba nepardavinėjo, gal
pati nuo to kaifavo atseit - neesmė) Tai tadu dar labiau nelimpa
mylinčio tėvelio, dėl tos meilės sukėlusio žudynes, vaizdelis.
Ir nušaut tadu jis turėjo mamytę, jei jau tai tipo tiesa. Kažkaip
man čia nieks nelimpa, neitikėtina. Prie ko čia instancijos ir
reklaminiai filmukai ?
Gi jam paprasčiausiai reikėjo pasiimt dukrelę pas savi.
Nemanau kad tai labai sudėtinga procedūra mylinčiam tėveliui.

> Idomu, kaip, tamsta, butumet elgesis jo vietoj

Tai visa esmė ir yra tami, kad visai neaišku, kas tas yr "jo vietoje",
kas ti iš tikro buvo.