Tema: Re: Super
Autorius: Alvidon
Data: 2010-07-15 16:45:04
T. Venclovas - jaunuolis ??? Ar turi omeny jo jaunystės laikus ?

Šiaip aš pilnai sutinku su T. V. išdėstytu požiūriu. O vienok irgi
ne jaunuolis (51'eri visgi). Lietuva yra įvairi, deja joje labai daug
triukšmingo liumpeniško agresyvumo (mušk bile kokį kitokį),
kas man ir visiems panašiems į mane nepatinka, labai nepatinka.
Emocines etiketes palikim nuošaly, bet tas agresyviai paklusnios
daugumos būvimas sunkiai dera su išsilavinimu ir minties laisvumu,
ko pasėkoj ir su pažanga (technologine/ekonomine) ir iš to sekančia
materialine gerove.