Tema: Re: Super
Autorius: smokas
Data: 2010-07-28 22:29:58
Kad TU KONKRECHIU teiginiu nesuvoki - tiesiai sviesiai klausiau, kodel
tavo propaguojamas principas (gal tamsta pacituoti, jei skleroze
uzkniso?) dura lex sed lex yra pateisinamas "kedofilu" atveju, bet
KAZKODEL??? (butu galima LOGINIUS argumentus suzinoti kodel?) yra
smerkiamas ir fashizmo ir stalinizmo atvejais - ten gi irgi
ISTATYMINIAIS aktai remesi, buvo ir troikes, ir nutarimai rashtishki,
ir specializuotos vykdomosios institucijos... O Sajudis be abejo,
neteisetas buvo - taigi ne tesimine institucija, kokia teise turejo jis
sieki nepriklausomybes skelbti? - kazkokia a la kedofilu gauja tvarka
pagal savo "poniatkias" bande ivesti :)