Tema: Re: Super
Autorius: bet_kas
Data: 2010-07-22 13:28:40
Ale ot....
Yra toks pasakymas, antikvarinis, šeima neturi vaikų.
Vaikas kai kur dar ir po šiai dienai reiškia berniuką.
Kai vyras kiaurai įsimyli moterį - gimsta mergaitė.
Kai atvirkščiai - berniukas.
Po gimimo, moteris suagresyvėja, kai įsimylėjusi stipriai -
mažai, kai silpnai - stipriai.
Vyrai iš prigimties agresyvūs. Kur susiduria du agresyvūs - laksto
žiežirbos.
Todėl gimus berniukui esant vyrui nedundukui šeimos skyrybų
tikimybė maža, gimus mergaitei - didelė.
Na o pusiausvyra arba abiejų supratingumas (ir žinojimas ką daryt,
kuriam skubiai nusileist) pasitaiko retai, mokyklose to nemoko,
tėvai savo sūnums ir motinos dukroms laiko skiria mažai...

Va jums ir prašom, tai tinka praktiškai visoms šeimų istorijoms
(tame tarpe ir Kedžių).