Tema: Re: Super
Autorius: Alvidon
Data: 2010-07-25 16:22:50
Tingisi man googlinti, man Kedžio istorija nėra idomi, kriminalas ir tiek.
Man tik idomi dalies liaudies reakcija. Tipo kažkas kažką pareiškė,
ir tai jau automatu tiesa, ba pareiškė iš serijos "valdžia - ožiai".
Mūsų valdžia nėra balta ir pūkuota, bet kediečių siūloma alternatyva
(pas ką šautuvas ilgesnis - tas ir teisus) tikrai daug daug blogesnė.

P.S.: tai jei gavo globą, tai kame problemos ???
Ba tadu jau visai nebeaišku: belieka vienas paaiškinimas - žudyti visgi
labiau norėjos, nei mergaite rūpintis.

Kol kas tematau vieną: kediečiams (tami tarpi ir smokui) būtent faktai
ir nerūpi, terūpi emocijos.
Grubiai sakant yra du keliai jei visgi ta mergaitė tikrai buvo seksualiai
išnaudota:
1) spjauti į mergaitę ir užsiimti masinėmis žudynėmis švento keršto vardan
2) spjauti į kerštą ir rūpintis mergaitės ateitimi.
Abu kartu variantai nepraeina, nerealu.
Mylinčiam tėveliui kaip ir labiausiai už viską tūrėtų rūpėt dukrelės ateitis.
Dar grūbiau: IMHO tai mergaitei jau padaryta milžiniška žala išviešinant
visą šį mėšlą, nepriklausomai nuo to, ar tas mėšlas iš tikro buvo.
Sprendžiant iš Kedžio reklaminių vaizdajuosčių ta mergaitė visai netraumuota
"sysalistų", nepriklauso mai nuo to, buvo jie ar nebuvo. Na o kai ją daba
dešimtmečiais visi pirštais badys - trauma neišvengiama. Tai vat ir dar sykį
klausims: ar iš tikro kažkam rūpi ta mergaitė ir jos ateitis ? Net jei daleiskim
kad tie "sysalai" buvo (o kitaip teigti mes neturim pagrindo be teismo sprendimo,
jei pretenduojam bent kažkada ateity vadintis teisine visuomene) - mergaitė
dabar netraumuota, nekrūpčioja ir neverkia prisiminus, aišku pasaulėžiūra
ir suvokims jau iškreipti, bet tą iškreipimą panaikint dar yra nemažai laiko
ir mylinčiam tėvui tai nebūtų problema. Dabar gi jos gyvenims jau yra realus
pragaras, tik jin dar permaža tai suvokti. Tėvelis matomai žudikas ir žuvęs,
ant motinos išpilti kibirai mėšlo - nu nafig tokį džiaugsmą.