Tema: Re: Super
Autorius: Alvidon
Data: 2010-07-29 22:51:13
Neišsisukinėjau. Tiesiog skaitau tavi visai nesidominčiu šiuo
klausimu, t.y. neprisirpusiu klausytis paaiškinimų (kuriuos
fašizmo tema beje aš ne kartą esu jau pateikęs šioj NG).

P.S.: neverk, neskaitau tavis perkvailu suprast ;)
        tiesiog tau dabar terūpi tavo tiesos, viskam kitkam
        tu dabar kurčias. Kažkodėl tikiuos kad praeis
        (čia toks komplimantas tau :))