Tema: Re: Super
Autorius: Alvidon
Data: 2010-07-28 17:20:33
Keistai tu čia... Na bet tai jau ne pirms tavo keistums...

Vat pagalvojau: a kas šitam kontekste esu aš ir nemaža dalis mano
draugų: į Vilnių atvykom studijuot, taip ir likom, jau virš 30 metų,
tai kas mes: vilniečiai ar nevilniečiai. Šiaip jau mums tai iki lempos,
čia tau terūpi tokie dalykai, čia tik tu įžvelgi kažką tokio. Tavo
problemos, pats ir spręsk. Čia tau yra poreikis susidėliot pasaulio
įvairovę į kažikokius savo susigalovotus stalčiukus, kiti nemato
poreikio.