Tema: Re: Super
Autorius: Alvidon
Data: 2010-07-23 17:24:20
O dar sako, kad lietuvių kalbai pavojus gręsia ;))
Tepraėjo dvidešimt metų nuo rusų okupacijos pabaigos, o jau
rusizmai (man įprasti tiesiog dėl mano amžiaus) jau kelia
nuostabą ir pasipiktinimą ;)
Taip kad ir anglizmų galim taip pat nebijot, neveltui mes esam
pasklutiniai pagonys Europoj, kalbantys mažiausiai pakitusia
(labiausiai užsikonservavusia) indoeuropiečių kalba ;)