Tema: Re: Super
Autorius: Alvidon
Data: 2010-07-27 22:30:31
Visai čia jau neįtemą. Bostono arbatėlė buvo "a nafig mum ta metropolija,
mes jau pakankamai krūti, kad patys sau ponais būtume", maždaug Lietuvos
Steigiamasis Seimas ir pan.
Tai neturi jokio ryšio su Kedžiu ir tuo labiau su kediečiais. Kedys pasirinko
tokį kelią, tai jo reikalas. Aš jo pasirinkimui nepritariu, nes tas pasirinkimas
tik pablogino dukros likimą. Argumentus išdėsčiau, jūms tie argumentai
nerūpi, man jūsų pozicija nerūpi. Akivaizdi konfrontacija. Aš į jus žiūriu
kaip į anarchistus, realiai palaikančius nusikalstamas grupuotes jų kovoje
prieš teisėsaugą. Netobula teisėsauga visgi daug geriau už banditų razborkes
gatvėse. Šaudymu gatvėse ir teroru patobulinti teisėsaugos neįmanoma,
galima tik iššaukti fašistinio režimo atėjimą (kas galėtų paneigt, jog bent jau
dalis kediečių to ir siekia ?). Bet tokio fašizmo aš neremsiu. Aš remčiau
fašizmą tik vienu atveju: jei būtų neišvengiamas pasirinkimas tik tarp
komunizmo ir fašizmo. Bet komunizmas mūsuose jau nebegresia. Taigis
ir fašizmas nebetenka paskutinio (ir vienintelio mano akyse) privalumo.