Tema: Re: Valstybe. Kas tai? REZIUMUOJAM A?
Autorius: abc
Data: 2009-11-17 20:49:23
Alvidon, ziuriu po truputi imi konsoliduoti mintis teisinga linkme. Vistik
kas pirmas atsirado: valstybe, ar zmogus? Siek tiek pataisysiu:

‘’I kitos gi puses - valstybe bei jos prasme yra tai, ka siuo

klausimu mano imones’’ :)

                       ^^^^^^^

Imones = korporacijos. Korporacijos = valdzia (perka ir parduoda
sprendimus). Korporacijos konsoliduojasi i dar didesnes korporacijas (M&A
mergers & acquisitions), korporacijos sugalvoja zaisti kazino su visais
zmoniu pinigais (95%)  ir likimais (vertybiniu popieriu birzos ir t.t.).
Zmoniu balso svarbiausiais klausimais nera nuo 1960 uju.

Turint tai omenyje, logiska isvada: Gal valstybes = korporacijos?

Sekmes kontempliuojant.

PS visgi encoderio nebuvimas kartais padeda skaityti. As taip ir
perskaiciau – ‘I kitos gi puss - valstyb bei jos prasm yra tai, ka iuo

klausimu mano mons :)’

PPS Vinetu, as jau viska pasakiau ka norejau valstybes tema. Valstybe saugo
tauta. Visa kita – neesminiai dalykai. Buciau moderatorius – buciau
uzrakines tema (gaila cia ne web forumas). O dabar atleiskite, bet
pliurpologams ijungus 6 pavara jiems trukdyti nevalia (visi zinome, kam
nutinka uzsimetus ant priekinio stiklo). Diskutuojant labai idomiu dalyku
islenda :)

PPPS Siaip jau vienintelis zmogaus pranasumas pries kitus primatus yra
galimybe samoningai reiksti savo mintis ir evoliucionuoti smegenis.
Nesutinku si pranasuma paniekinamai vadinti pliurpologija. Jeigu pas mus
lituvius pliurpologu daug, vadinasi tautos komunikacijos lygis menkas. Su
laiku tai pasikeis, as tikiu. Kaip anglai sako: ‘practise makes perfect’!

tai kas gavosi visuomenės evoliucijos procese.