Tema: Re: Valstybe. Kas tai?
Autorius: abc
Data: 2009-10-28 01:19:01
Man regis visais laikais buvo kazkokios tautos/bendruomenes, kaip jas
bepavadintumeme. Is pradziu kiemo, kaimo, veliau - miestu, apskriciu, dar
veliau isaugusiu i valstybes ir sajungas, ir apemusiu visa zemes rutuli.
Kitaip tariant - amziams begant poreikis bendru interesu gynimui islieka
(teritorija, kalba, paprociai), tik valdzios formos keiciasi (ta pati
kuoka>monarchija>kulturine savigyna? pagal Alvidon), ir keiciasi galios
augimo kryptimi (kapitalas persiskirstydamas konsoliduojasi).

tad nepainiokime valdzios poziurio i valstybe ir tautos/bendruomenes
identiteto. nors jie ir itakoja vienas kita, bet tai nera tas pats.

PS valstybingumo istorija isties idomi, pvz pirmieji baltieji australai yra
britu nusikalteliai, isvezti uz juru mariu.

PPS Bet_kas: ''Nuo vaduku gal ir mazai skirias, o nuo gyventoju daugumos?''

Europos Sajungoje jau ir valstybes gyventoju dauguma mazai ka reiskia, mat
valstybe transformuojama.