Tema: Re: Valstybe. Kas tai? REZIUMUOJAM A?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-11 15:08:02
Aha, diagnozė aiški...
Stogas raudonas, visai nučiuožęs (ne medicinine prasme aišku, bet
mes iš skirtingų pasaulių, konsensusas neįmanomas).
Sakai kaip galima eksperimentuoti su su gyvais organizmais ???
O kai susergi ryji aspiriną kokį ? O tas tai gi dėka eksperimentų
atsirado, tuoj pat užmiršk vaistinę ir gydykis šv. vandeniu bei
šamanų būgnais (nors nėr garantijos, gal ir jie eksperimentų dėka
atsirado).