Tema: Re: Valstybe. Kas tai?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-03 16:09:30
"abc" <stogas.raudonas@cerpemis.dengtas> wrote in message news:hcnkhc$if2$1@trimpas.omnitel.net...
> Alvidon, tu mane stebini sulig kiekvienu savo postu
> kas manai toks esas - gimes isskirtinemis salygomis XX amziaus antroje
> puseje, kuomet niekad nevyko karai?? :) Palaukim bent 20 metu ir paziuresim,
> ar tikrai mes cia esam tokie isskirtiniai.

Ale iš kur tu ištraukei, kad XXa. antroje pusėje nevyko karai ?
Labai jau dažnai pas tavi klaidingi teiginiai sueina už "teorijos" pamatus.

> PS nieko naujo pasaulyje nesumastyta. Praktiskai viskas ka sake proteviai,
> pildosi.

Smarvelė visokių mikaldų/nostradamusų/kašpirovskių nuo to "pildosi" sklinda.

> PPS Pameni Platono hierarchine sistema? (siek tiek pakoregavus terminus):
> ELITAS-KARIUOMENE-VERGAI. ELITAS velgi skaidomas i ELITAS-KARIUOMENE-VERGAI
> ir taip be galo. Kaip tai suprasti? Galime to ir nepripazinti, bet globalia
> prasme Lietuva priklauso elitui, pvz. Afrika - vergams. Taciau globalaus
> elito viduje, Lietuva yra vergas, t.y. vergas lyginant su pvz. JAV
> visuomene.

Nu, labai literatūriška (t.y. vaikiška), ale tiesos yra. Kas iš to ?
Ar čia turėtų būt naujiena ?