Tema: Re: Valstybe. Kas tai? REZIUMUOJAM A?
Autorius: abc
Data: 2009-11-05 22:55:56
vienas mano draugas yra pasakes:

''jeigu jie man netrukdo gyventi, tai tegul daro ka nori''

tai auksine fraze politikoje. ar yra siais laikais tokiu santykiu, kad kazka
darydamas netrukdytum kitam?

tas pats ir su JAV - jei jie gyventu savo kontinente ir pas kitus nelystu,
butu labai gerai, bet dabar.... tai nacija, kuri kariavo daugiausiai per
visa XX a. antra puse.