Tema: Re: Valstybe. Kas tai?
Autorius: abc
Data: 2009-11-02 23:55:56
Alvidon, tu mane stebini sulig kiekvienu savo postu
kas manai toks esas - gimes isskirtinemis salygomis XX amziaus antroje
puseje, kuomet niekad nevyko karai?? :) Palaukim bent 20 metu ir paziuresim,
ar tikrai mes cia esam tokie isskirtiniai.

PS nieko naujo pasaulyje nesumastyta. Praktiskai viskas ka sake proteviai,
pildosi.

PPS Pameni Platono hierarchine sistema? (siek tiek pakoregavus terminus):
ELITAS-KARIUOMENE-VERGAI. ELITAS velgi skaidomas i ELITAS-KARIUOMENE-VERGAI
ir taip be galo. Kaip tai suprasti? Galime to ir nepripazinti, bet globalia
prasme Lietuva priklauso elitui, pvz. Afrika - vergams. Taciau globalaus
elito viduje, Lietuva yra vergas, t.y. vergas lyginant su pvz. JAV
visuomene.