Tema: Re: Valstybe. Kas tai? REZIUMUOJAM A?
Autorius: Alvidon
Data: 2009-11-05 16:26:32
Nu nuoširdžiai nesupratau, ką čia norėjai pasakyt ?
Kad tau nepatinka USA (konclageris su pagerintu maitinimu) ?
Nu tai nevažiuok tu jon ir negyvenk pagal joje populiarius standartus,
kas gi verčia ? Komunizmas ačiu dievui žlugo, mes esam laisvi
kiekvienas savaip naikinti savo gyvenimą.
Skaitai, kad mūsų civilazijoj per mažai dvasingumo, per daug
materialumo ? Vėlgi rodyk pavyzdį, gyvenk kitaip, neverkšlenk
kad Lietuva ekonominis pravalas, džiūgaug dvasinėj sferoj.

Nu visai nesuprantu. Gal tau dar tik katik šešiolika buvo ? Tadu
aiškiau būtų, tokiam amžiuj kiekvienam iškilesniam neišvengiami
tokie weltšmercai.