Tema: Re: Valstybe. Kas tai? REZIUMUOJAM A?
Autorius: abc
Data: 2009-11-10 23:46:04
Alvidon, tu pvz yra apsciai, cia tik pirmas ''soves i galva''
pasiziurek kad ir mano paskutini posta apie tai, ka mes valgome
pasiziurek naujas kvotas CO2 - kas per nesamones, nera net sutarta ar CO2
pasekme naturalaus zemes atsilimo, ar priezastis - bet ne, kazkam naudinga,
ir paleido anti....visi kaip beprociai dairosi vieni i kitus ir seka
paskui.....po to Greenpeace vadovai atsiprasineja (aisku, mazu sriftu, - kad
niekas nematytu uz melaginga informacija). Ar tai tamstos sotusis
kapitalizmas?

bepigu kapitalizmui dalinti pinigus. Kai pinigu yra prispausdinta - viskas
vystosi. Kai pinigeliai renkami atgal - uzsilenkia....  svarbu sistema
laikyti po keliais uzraktais, vat ir visa Vakaru pasaulio paslaptis.

ribos del piktinimosi klonavimu hmm....cia jau prasideda nesamones - o as
maniau, kad JAV konstitucija draudzia patentuoti gyvasias lasteles?
apskritai, kaip galima eksperimentuoti su gyvais organizmais (zmogumi)? Gal
ir Tu, Alvidon, jau uzpatentuotas - is kur man zinot, kad cia tikrai Tu
rasineji? :)

beje, is kur pas zmones noras viska suoptimizuot? jeigu ir taip gerai yra,
kam optimizuot? (pvz su maistu) per tokius optimizatorius po to zmones be
ranku gimsta (1970uju kontraceptikai). gal jie is beprotnamio paleisti? o
gal tai paskutinis kapitalizmo desperado budas uzdirbt is bile ko pries
griunant, t.y. paleisti technologine banga?