Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: ROOTS
Data: 2016-03-11 21:49:34
Viena spazystamas cia pasiguode irgi.
Labas irgi turi prikola. Jei ijungtas roamingas ir kerti siena, automatiskai
nuskaiciuoja 2.55eur i diena. Pasirodo ta suma tai kazkoks planas Europa1
lengvatinis skambint esant uzsienyje.  Ir jis isijungia automatiskai ir
kitaip negalima. Ir isjungt jo negali. Vienzo jei gyveni ant sienos ir kerti
siena kasdien, tai kasdien po tuos 2.55 ir chargina. Nors tu gal isvis
nekalbi ir tau nereikia aksdien kalbet. Kreipesi zmogus rastui, jam
oficialiai atsake eik nx taip yra ir nei pakeist, nei isjungt negalima.
:)

"Korke"  wrote in message news:nbmg4c$3ti$1@trimpas.omnitel.net...

Siandien gaunu diagnoze "Kadangi jusu saskaita tuscia, o jus esat
uzsisakes roaming'a, todel jums paskambinti ir negalima".  Cia as taip
lengva forma axujelinu... as esu LT ir man negalima paskambinti? pzdc
pzdc ... sprendimas : "atsisakykit/atjunkit roaming'o paslauga, arba
pasipildykit saskaita, tada gales jums paskambinti...nors jus ir LT"