Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-08 23:28:21
On 2016-03-08 18:15, Caponi wrote:
> Nu tai aš irgi taip sakau, o Bronco man aiškina, kad aš čia jam savo
> asmenines paniatkes už gryną pinigą bandau stumt :-)

Dėl to, jog tu viską suvedei iki "suaugusio žmogaus", o ne iki konkrečių
žmogaus poreikių. Nes aiškiai tarp eilučių buvo skaitoma tavo mintis,
jog "suaugusiam žmogui nesolidu naudotis Labas". O tai yra grynų
gryniausios lietuviškos paniatkės. Kurių, deja, Lietuvoje dar gausu
įvairiose gyvenimo srityse.

O šiaip, pakreipei diskusiją eilinio fleimo "prepaid vs postpaid"
kryptimi. Beprasmiška diskusija. Visi patys mokame skaityti paslaugų
teikimo sąlygas ir patys pasirenkame kas optimaliau konkrečiu gyvenimo
atveju ir tai nepriklauso nuo amžiaus.