Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-09 14:29:24
Tai dėl to aš ir nesiginčyju, epizodiniam naudojimui prepaidas gerai, tik su
sąlygą, kad ir abonentų yra už simbolinius mokesčius (nesidomėjau paskutiniu
metu kas siūloma, bet aš moku 2.6 Eur pas Omnį už vieną numerių, Tele2,
pamenu, už 4Lt kažkokį planą turėjo), o prepaidą kažkiek irgi pašert reikia,
tai tie skirtumai realiai mizerni susidaro. Bet jei situacija ne 50 savaičių
užsieny, o 50 savaičių Lietuvoj patampa, tada jau gerokai sunkiau surast
priežasčių kodėl šnekant apie pagrindinį kasdien naudojamą numerį reikia
toliau su prepaidu gyvent.

O mano tas draugas tai irgi išvažiavęs gal kokius 2-3 metus dar laikė
lietuvišką numerį, paskui kai galutinai šaknis įleido metė jį nx - tom 2-3
savaitėm per metus užtenka ir roumingo sąlygom babkių pašnekėt iš daniško
numerio.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/