Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-09 10:58:50
On 2016-03-09 01:56, Caponi wrote:
> Aš sakiau, kad suagę žmonės paprastai naudojasi ne prepaidu. Tik tiek.
> Prieš skaitydamas tarp eilučių kartais pamėgink paskaityt ir pačias
> eilutes.

Aš jau pakankamai seniai tavo rašliavas skaitau, tai puikiai suprantu ką
tu nori pasakyti, jei net bukvaliai to ir neįvardini.

> O jei Lietuvoj pats jautiesi nuskriaustas ("lietuviškos paniatkės",
> "deja, Lietuvoje dar gausu"),

O tarp kokių eilučių pats tai perskaitei?

  tai gal tikrai neverta daugiau nei 2
> savaites per metus čia praleist...?

Manau, jog tau tikrai praverstų bent kelis metus Lietuvoje tik po porą
savaičių praleist. Taptum mažiau kategorišku, apmažintum paniatkių kiekį
ir sužinotum, kam suaugusiems žmonėms prepaid reikalingas.