Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-06 18:30:10
Nu numeris čia ne joks nepagerintas, pats elementariausias fiksuoto ryšio,
fokusai čia tik su vaikams skirtais prepaidais gaunasi (nieko asmeniško,
tiesiog suaugę žmonės paprastai normaliu abonentu naudojasi).
Aš su prepaidais praktiškai nelabai susipažinęs, bet pamenu kadaise normalus
darbinis Bitės numeris skambinant į ne Bitės tinklą (bet ne padidinto
tarifo) tiesiog vieną ar kelis kart supypsėdavo prieš jungimą...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/