Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-09 13:32:49
news:nbooka$ta7$1@trimpas.omnitel.net...

> Aš jau pakankamai seniai tavo rašliavas skaitau, tai puikiai suprantu ką
> tu nori pasakyti, jei net bukvaliai to ir neįvardini.

Tai aš jau irgi nebe pirmą kartą įsitikinu, kad tu geriau už mane žinai ką
aš galvoju, ką noriu pasakyt ir kaip viskas turi būt. O paskui dar apkaltini
mane kategoriškumu

> O tarp kokių eilučių pats tai perskaitei?

Čia ne tarp eilučių, o citatos iš tavo šitos temos postų. "Deja" lietuvių
kalboje paprastai reiškia apgailestavimą. Jei nepatiko mano žodis
"nuskriaustas", galim pakeist į "nuliūdintas", "nusivylęs" - geriau?

>  tai gal tikrai neverta daugiau nei 2
>
> Manau, jog tau tikrai praverstų bent kelis metus Lietuvoje tik po porą
> savaičių praleist. Taptum mažiau kategorišku, apmažintum paniatkių kiekį
> ir sužinotum, kam suaugusiems žmonėms prepaid reikalingas.

O aš tau kartoju 3 kartą - aš rašiau ne savo nuomonę, ne savo naudojimosi
ypatumus, ne tau netgi siūliau kažką konkrečiai, o konstatavau faktą, kad
dauguma suaugusių žmonių naudojasi normaliais abonentais (nepaneigdamas to,
kad būna ir išimčių iš taisyklių). O tu trečią kartą savo paniatkes kiši.
Gal tau kiek lietuvių kalba prisimiršo? Ar ten užsieniuose įprasta, kad
žmonės rašo/šneka ne tai ką galvoja ir reikia visada paslėptų minčių ieškot?
Aš sunkai suvokiu, kaip galima būt mažiau kategorišku, kai šneku apie
akivaizdų faktą. Ar mes nesusišnekam ir tu nesutinki, kad didesnė dalis
darbingo amžiaus žmonių naudojasi ne prepaidais? Tokiu atveju pasigooglink.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/