Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Korke
Data: 2016-03-04 10:01:06
tai jei ne to klausei, tai blt rasyk Teo tiesiai ir klausk, ar cia tau
ka blet telefonu knygos perrasinetojai sedi?
Pacio boba priskambina xui paimiosh kur, o paskui cia zmones turi blt
vien is numerio...oi ne dar su XXX, kad linksmiau pasipist butu, tau
iskart atsakyt, kai pats net i viena is ju suktelt nenori. Idomus blt
kadras esi.