Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-04 03:18:35
On 2016-03-03 22:57, pracyvnas wrote:
> pats paskambink tais numeriais, bent tiksliai zinosi, ar sako, ar nesako,
> kad padidinto tarifo. Beto tiksliai zinosi, kam priklauso.

Ar aš šito klausiau? Peržiūrėjus išklotines taip į visus tokius reiks ir
skambinėt, kad išsiaiškintum kam priklausė ir ar perspėjo? Ir ką tai
duos post factum?

Domina pačio reiškinio esmė, o ne atskiri "brangūs" numeriai. Žmonėms
būtų sąžininga jau prieš skambutį suvokt, jog pataikys į padidinto
tarifo numerį, nes dabar tie numeriai užmaskuoti, ale "TEO Vilniaus m.
laidinis telefonas".