Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-09 01:55:52
news:nbng5l$hph$1@trimpas.omnitel.net...

> Dėl to, jog tu viską suvedei iki "suaugusio žmogaus", o ne iki konkrečių
> žmogaus poreikių. Nes aiškiai tarp eilučių buvo skaitoma tavo mintis, jog
> "suaugusiam žmogui nesolidu naudotis Labas". O tai yra grynų gryniausios
> lietuviškos paniatkės. Kurių, deja, Lietuvoje dar gausu įvairiose gyvenimo
> srityse.

Aš sakiau, kad suagę žmonės paprastai naudojasi ne prepaidu. Tik tiek. Prieš
skaitydamas tarp eilučių kartais pamėgink paskaityt ir pačias eilutes.
O jei Lietuvoj pats jautiesi nuskriaustas ("lietuviškos paniatkės", "deja,
Lietuvoje dar gausu"), tai gal tikrai neverta daugiau nei 2 savaites per
metus čia praleist...? Čia šiaip, kompleksuoto lietuvio mintys balsu, tikrai
ne pasiūlymas, tarp eilučių balti tarpai.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/