Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: foonia
Data: 2016-03-05 14:09:42
Briedas visiskas, padidinto tarifo negali buti iprastam numeriui, tik 900 ir trumpieji, nors kazkada pati Bite turejo padidinta tarifa ant +370650xxxxxx nr..
Man tik idomu ka bite turi omenyje prie labas neriboto plano aprasymu "NERIBOTOS MINUTĖS Į populiariausius LT tinklus", kokie tie nepopuliarus tinklai? :-)
Skambink ir reikalauk normaliai pateikti info, nes tau pritaike standartinio skambucio mokesti 0.15 eur.

--
Usenet Reader for Android
http://android.newsgroupstats.hk