Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-08 01:25:20
news:nbksbc$eev$1@trimpas.omnitel.net...

> Būtent. Šiais laikais žmonės mobilūs, tai čia gyveni, tai kitur ir nėra
> jokios prasmės mokėti abonentinių mokesčių už tai, kuo nesinaudoji.
> Konkrečiai aptariamas numeris 10 metų buvo naudojamas vidutiniškai po 2
> savaites metuose.

Viskas taip, tik tu sakai, kad aš teigdamas, kad "suaugę žmonės paprastai
normaliu abonentu naudojasi", dėstau savo "paniatkes" ar galvoju tik "apie
savo situaciją"? Nu nu.
Tikrai įsitikinęs, kad suaugę žmonės paprastai gyvena režimu panašiu į
paties aprašytą, t.y. savoj šaly praleidžia po dvi savaites per metus? :-)
Beje, yra mano vienas draugas išsikraustęs į Daniją ir Lietuvoj irgi taip
per kelis kartus turbūt netoli mėnesio prabūna, ale kažkaip naudojasi jis
sau danišku numeriu ir tiek, nes irgi nemato "jokios prasmės mokėti
abonentinių mokesčių už tai, kuo nesinaudoji" :-). Bet šito atvejo aš
nebandau naudot kaip pagrindo kalbėdamas apie daugumą.

> Man pavyzdžiui su "suaugusio" žmogaus elgesiu labiau asocijuojasi
> pastovumas, kai telefono numeris nekaitaliojamas kas porą metų, o tikrai
> ne tai, kokiu būdu žmogus moka už savo tel. numerį. Juolab, jog ir tas
> "patogumas" yra abejotinas. Įmeti į Labas sąskaitą 30 EUR ir beveik
> pusmetį galvos nesuki, Labas automatiškai kas mėnesį atnaujina tavo
> užsakytą planą ir nuskaičiuoja plano mokestį. Todėl jokio didelio skirtumo
> su abonentu nėra. Abiem atvejais bent kartą į pusmetį pasitikrini
> savitarnoje kokia situacija, gal kokių geresnių planų atsirado ir pan...

Jei jau taip apie skaičiukus prakalbom, tai va aš irgi turiu asmeninį numerį
nuo pirmųjų Omnio atsiradimo Lietuvoj metų. Abonentą. Pastovumas - aš jį
irgi vertinu. Naudojamas paskutinius kelis metus daugiausiai įeinantiem
skambučiam, kainuoja jis man 31.32 Eur per metus, o ne pusmetį, tiesa, moku
kas mėnesį po 2.61, bet principe galima padaryt pavedimą iš karto už metus
(prikin' - net ne už pusmetį :-)). Todėl jokio didelio skirtumo su prepaidu
nėra.

> Antras aktualus Labas pliusas, tai Internetas, kai jo prireikia retai, bet
> daug.

Čia taip, prepaidai dažnai suteikia galimybę babkes išleist kryptingiau
(internetui prieš keletą metų ir pats Labasu esu porą kart pasinaudojęs,
tada dar kainos kartais skyrėsi tarp abonento ir prepaido šitam reikalui, o
ir vargo mažiau buvo nusipirkt kortelę nei ten planus visiokius kaitaliotis
vardan kelių dienų). Bet kaip įsitikinom ir su šitos temos atsiradimu - toli
gražu ne visada universaliau ir patogiau, jei reikia universalaus nuolatinio
numerio, vat prireiks man su savivaldybe pasišnekėt pusvalandį - prieš tai
nereikės bėgt papildymų į larioką pirkt :-). OK OK, truputį hiperboplizuoju,
apie galimybę kad ir internetu papildyt žinau :-).

Bet kokiu atveju aš nebandžiau pasakyt, kad tu neteisus, kad tavo poreikiai
ir pasaulio supratimas negali skirtis nuo mano, būk žmogas, ramiai paskaityk
kas tau rašoma, kartais, jei sukyla kažkoks nepaaiškinamas priešiškumas, ir
antrą kartą, kad į paprastus pastebėjimus, kaip šį kartą apie daugumos
žmonių polinkį naudotis abonentais (nu yra taip, yra), nepradėtum aiškint
apie paniatkes, nes nu kaipgi čia gali būt taip, kad daugumai reikia ne taip
kaip tau, negali gi būt tokių "bendrų taisyklių"...

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/