Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Caponi
Data: 2016-03-10 01:45:15
Nepertempinėju ir nekvestionuoju ryšių svarbos, čia jau labai individualu,
pastebėjimas buvo tik dėl sumų - jei išlaidos už įeinančius tarpvalstybinius
skambučius nebuvo vertos dėmesio, tai tada juo labiau koks euras per mėnesį
į vieną ar kitą pusę neturėtų labai rūpėt.
Ta prasme jei prepaidas iš principo tenkina, tai viskas OK, aš ne prieš, bet
su sąlyga, kad pigiausi planai šiandien tekainuoja ~2 Eur/mėn ir turima bent
keliolika ar keliasdešimt minučių mokamų įeinančių pokalbių tai ar tikrai
prepaido išlaikymas gaunasi žymiai pigesnis? O jeigu ne, tada finansiniu
požiūriu tarp post- ir prepaidų galim dėt lygybės ženklą :-)

Ale bet gal gana gromuluot tą temą, svarbiausia, kad į Bronco klausimą iš
kur tas papildomas mokestis buvo atsakyta, o visa kita px.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/