Tema: Re: Kažkoks naujoviškas išdūrimas?
Autorius: Bronco
Data: 2016-03-09 10:32:10
On 2016-03-09 09:58, Korke wrote:
> Ne, o jei rimtai, gal kas turit toki varianta (ijungtas roamingas (ne
> tarptautiniai skambuciai), saskaita tuscia, bet numeris dar galioja),
> jums prisiskambinti galima ? Nes man mazumele nesuvokiamas sitas
> fycersiukas.

Kaip minėjau, kortai virš 10-ies metų, pradžioje buvo Bitė Online, o kai
šitą reikalą Bitė panaikino, automatiškai konvertavo į Labas ir iki šiol
naudojama. Roamingas visada buvo įjungtas. Niekad jokių panašių istorijų
nepasitaikė. Kas skambindavo, tas priskambindavo, tiek Lietuvoje, tiek
ir užsienyje.

Bet, tiesa pasakius, ji visiškai tuščia niekad ir nebūdavo, juk nelauki
kol visiškai pinigai pasibaigs ar kortelė nustos galiojusi, tai vis
papildai ją kas pusmetį ir joje bent kažkoks likutis vis tiek būna.
Todėl už visiškai švarų eksperimentą su absoliučiais nuliais sąskaitoje
neatsakau :)