Tema: Re: Autoivykis
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-24 15:54:59
Taip, viskas teisingai, todėl ir parašiau, kad pirmiausiai - A šnekasi su savo DA, kad už jį apmokėtų sąskaitas, kurias pateikia B (arba B nusamdytas servisas). Servisui irgi prašymas eina nuo B, kad skolingus pinigus prašytų iš DA (po to, kai tarp A ir DA suderintas būdas, kuriuo A savo patirtą žalą įrodys. DA rekomenduoja A tam tikrus servisus, ir viskas švaru). Čia tokie atsiskaitymų pavadavimo tiltukai gaunasi. Nepamenu blyn teisingo teisinio termino.:( Įstojimas gal.