Tema: Re: Autoivykis
Autorius: Dex
Data: 2009-02-24 08:34:12
siaip tema idomi.
Pacia neseniai teko auto (vienintele seimoj, gyvenu uz miesto) padeti i
servisa menesiui del autoivykio, buvau nekaltas.

Nu ir ka, teko nuomotis masina. Per menesi "ismeciau i bala" ~ 1000 lt
uz nuoma (sakyciau dar pigiai prasisukau). Kazkodel manau, kad sia suma
galetu/turetu kompensuoti draudimas. T.y. galetu taip buti, kad
kompensuotu draudimas.

Taciau imho, iskiltu kita problema, piktnaudziavimo. Pvz. paimi sena
golpuka uz 700 lt, sukali ji taip, kad remontas uztruktu pora menesiu ir
vazinejiesi sau su nuomota prabangia masina.....

Dex