Tema: Re: Autoivykis
Autorius: tomuco
Data: 2009-02-24 09:37:49
Mano variantas (tik cia as kaltininkas buvau). Nuvaziam kartu su
nukentejusiuoju i draudimo kompanija. Pasirod abieju ta pati :) Abu surasem
po rasta draudimo kompanijai. Komapnijos atstovas nufotkino nukentejusiojo
masina ir man dar nebaigiant pildyti rasto informavo nukentejusiji, kad
poros dienu begyje ivertins nuostolius ir tada jau jam spresti ar jama
babkes ar taisosi draudimo servise. Gal todel, kad sioje situacijoje aiskus
kaltininkas.

Pagarbiai
tomuco