Tema: Re: Autoivykis
Autorius: Johnas
Data: 2009-02-24 12:55:58
Na, nesakyk, kaltininkui irgi reikia kreiptis į savo draudimą. Prašymą užpildyti, kad apmokėtų tavo pridarytą žalą.

tomuco, jei nori ant pirštų sumesiu.

A - kaltininkas;
B - nukentėjęs.

A yra apsidraudęs savo žioplumą draudime DA.
B yra apsidraudęs savo žioplumą draudime DB.
B nori iš A pinigų.

argi B reikia kreiptis į savo draudimą? Juk B nebuvo žioplas, niekas iš jo pinigų nenori.
B kreipiasi į A, kad sumokėtų pinigų.
A kreipiasi į DA, kad apmokėtų jo žioplas klaidas.
DA sutinka.
Tada A paprašo, kad B reikalautų pinigų ne tiesiai iš A, bet iš DA.

Kaip matai, DB (nukentėjusiojo žioplumo draudimo bendrovė) niekur nefigūruoja. Ji ilsisi.
Kita vertus, CASCO - tai ne žioplumo draudimas, o draudimas NUO žioplių, vagių ir nuo sau pačiam padarytos žalos.

* - žioplumo draudimas turėtų skaitytis taip: Privalomas Transporto Priemonių Valdytojų Civilinės Atsakomybės Draudimas.