Tema: Re: Autoivykis
Autorius: Renookas
Data: 2009-02-24 12:28:51
smag ka bent pagarbiai nesamones rasineji....

Tai ar i kaltininko draudima kreipėtės ar i nukentejusiojo (t.y. kaip siuo
atveju siulai kreiptis nukentejusiajam i savo draudima)

Ir apskritai viskas taip paprasta kai viskas aisku... o va kai policija
ziuri i sukes, i vezes ir sako cia per mazai ju, o tuo paciu nupiesia kad
vaziavai per sniego pusni kuri yra auksciau masinos dureliu ir ten nelieka
veziu, o schemoj nupiesia kad vaziavai tai va ten idomiau pasidaro.. tiesa
sakant noreciau gryzti i ta situavcija, tik kad tureciau tiek patirties kaip
dabar... Tada gi policija autoritetas buvo ir negalvojau kad gali isdurti:)