Tema: Re: Autoivykis
Autorius: tomuco
Data: 2009-02-24 13:44:10
iki siandienos maniau, kad B turetu noreti pinigu is DB draudimo o ne iš A.
Tegu DB draudimas su A tvarkosi.  Bet paieskojus siekos tiekso info,
paaiskejo tokia tiesa: Žalą padariusio asmens civilinės atsakomybės
draudimas nesuteikia nukentėjusiam asmeniui teisės tiesiogiai iš draudimo
įmonės reikalauti jam padarytų nuostolių atlyginimo. Draudimo įmonė bei žalą
patyręs asmuo teisiškai neturi vienas kitam jokių įsipareigojimų.

http://lt.wikipedia.org/wiki/Civilin%C4%97s_atsakomyb%C4%97s_draudimas

Pagarbiai
tomuco