Tema: Re: Autoivykis
Autorius: sdf
Data: 2009-02-23 21:57:14
Kodel?
O jeigu man reikia kasdiena vaziuoti i darba, kur viesasis transportas
vaziuoja pvz. uz 1km. Ir man kasdien reikia eiti ta 1km. nuo stoteles iki
darbo ir atvirksciai, o darbas pvz. baigiasi 17val., kai paskutinis
autobusas is stoteles isvaziuoja 16:45.

Tai nejau ir tokiu atveju taksi islaidu nepadengtu?