Tema: Re: Helvetia Apotheke loxatronas
Autorius: zZz
Data: 2011-01-27 12:35:32
Bet gerai taip. Užeini į omnitel.sveikata, ir apsimokai, ko nereikia daryt
;-) Thx.

"ALORA"  wrote in message news:ihorkh$3pq$1@trimpas.omnitel.net...

juokas juokais, bet tai yra argumentas. Lochatronui nėra ribų.

mano sūnus buvo su lėktuvėlių modeliukais taip užsirovęs (Vokietijoje), irgi
po pusmečio 200 eur sąskaita su grasinimais parėjo. Ant
vieno modeliuko buvo boba su dydelias papais, tai mes, tuo remdamiesi,
pavarėm grįžtamąjį lochatroną su reikalavimu kompensuoti
nuostolius už padarytą nepilnamečio jautriai sielai žalą ir įvertinome tai
500 eur. Ir nurodėme kreiptis  visais klausimais į mūsų
advokatą. Gavome laišką su atsiprašymu, nesudarytos sutarties nutraukimo
patvirtinimu ir 200 eur skolos užskaitymu. daugiau niekur
nepasirašinėjam, jokių "taip" ir "galbūt" nesakom, telefonu su reklameriais
pirmas klausimas būna iš kur gavo mūsų duomenis ir kokią
teisę turi mums skambyt.