Tema: Re: Helvetia Apotheke loxatronas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-01-26 10:43:31
Man irgi skambino - tik biski po mucha buvau, tai neatsimenu ka prisnekejau.
Tai siuncia jau puse metu tas savo pakuotes. Ash kartnkes į siuksliadeze
issiunciu, o kai skambina ir klausia "Where is the money, Mr. Petkeviciau?"
siunciu ir juos. Taip ir gyvenam. Paskutinis paketas su tai shudukais pries
koki menesi atejo - dar siuksliadezejnamie - jei reikia kam dovanoju :).
Formaliai - laiskai paprasti - nieko negavau, nieko nezinau - kazkokie
reklaminiai barachlo niekada nedomino.

"Ruta"  wrote in message news:ihomaf$rb1$1@trimpas.omnitel.net...

Am 26.01.2011 09:25, schrieb ALORA:
isas toliau siunčiamas siuntas grąžinkit registruotu paštu atgal
> neišpakuotas, nes greičiausiai dar ilgai siuntinės, kol bus "tvarkomi
> dokumentai".

Ir mokėti? Šiaip jau, norint tokiu atveju užsitikrinti, kad vėliau
nesugalvos ko nors dar prisiūti, užtenka parašyti laišką-pareikalavimą
_savo sąskaita_ atsiimti neužsakinėtas prekes, pasižadant jas saugoti,
kiek ten priklauso pagal įstatymą, ar ne 6 savaites.

Realiai tai, kiek žinau, tokie lochotronai tų siuntų neatsiima ir
griežtus piliečius (ta prasme, mokančius parašyti tinkamą laišką)
palieka ramybėj - neapsimoka jiems.