Tema: Re: Helvetia Apotheke loxatronas
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-26 15:07:03
greičiausiai. bet teismas nėra taip paprasta. Turi samdytis advokatą, sumokėti jam už kreipimąsi į teismą ir iki nagrinėjimo
sumokėti labai daug + būt pasiruošusiam sumokėti visas teismo išlaidas, jeigu pralaimėsi arba jeigu įmonės iki to laiko visai
nebeliks, nes procesas gali užtrukti ne mėnesius, o metus. Todėl lochatronščikai žino, kad daugeliu atveju lengviau yra sumokėti 200
eur, na, arba geranoriškai sumažintą iki 100 eur sąskaitą. Todėl ir sakiau, kad reikia paminėti grupės nukentėjusių subūrimą, nes
tai yra įtikinamiau. Beje, metodas labai gerai suveikė pas AirBaltic jų lochatroninimo metu, kai bapkių už atšauktus skrydžius
grąžinti nenorėjo. Pagrasinus kreipimusi į žiniasklaidą, nukentėjusiųjų grupės kūrimu ir tarptautiniu teismu, bapkės sąskaitoj buvo
kitą dieną.