Tema: Re: Helvetia Apotheke loxatronas
Autorius: Gintas
Data: 2011-01-26 10:38:02
tai ka gauni vienkartiniu nosinaiciu paketeli, o kartu ir isipareigojima-leisti SAVUS pinigus siunciant registruota laiska, gaisti SAVO laika kulniuojant i pasta, gadintis SAVUS nervus stovint paste eilese?  Ir taip NEVIENA syki, kol bus "tvarkomi dokumentai"? O  jeigu as paciai pasiusiu saldaini, su grasinimu, kad kita menesi tu ju daugiau gausi ir privalesi susimoket-tu  irgi PRIVALESI atrasyt man registruotu laisku? Kulniuosi i pasta ir mokesi uz registruota laiska?