Tema: Re: Helvetia Apotheke loxatronas
Autorius: Ruta
Data: 2011-01-26 11:01:40
Iš tikrųjų problematiška yra tik tada, jeigu esi tikrai pritaręs, kad tu
to pirmo nemokamo nori. Ir gavęs neapsižiūri (kas ypač vyresniems ar su
tokiais dalykais visai nesusidūrusiems žmonėms labai greitai gali
atsitikti), kad prie tos siuntos pridėtas paaiškinimas, jog jeigu per
tiek ir tiek laiko _neatsisakysi_, tai automatiškai reiškia, kad tu nori
gauti siuntas toliau (žinoma, jau mokamas). Ir tada teisiškai esi bent
jau "pilkojoj zonoj", nes tas pokalbis telefonu, kurio metu tu pasakei
"o nu gal čia ir neblogai, atsiųskit" teoriškai traktuojamas kaip
žodinės sutarties sudarymas.