Tema: Re: Helvetia Apotheke loxatronas
Autorius: ALORA
Data: 2011-01-26 12:05:05
juokas juokais, bet tai yra argumentas. Lochatronui nėra ribų.

mano sūnus buvo su lėktuvėlių modeliukais taip užsirovęs (Vokietijoje), irgi po pusmečio 200 eur sąskaita su grasinimais parėjo. Ant
vieno modeliuko buvo boba su dydelias papais, tai mes, tuo remdamiesi, pavarėm grįžtamąjį lochatroną su reikalavimu kompensuoti
nuostolius už padarytą nepilnamečio jautriai sielai žalą ir įvertinome tai 500 eur. Ir nurodėme kreiptis  visais klausimais į mūsų
advokatą. Gavome laišką su atsiprašymu, nesudarytos sutarties nutraukimo patvirtinimu ir 200 eur skolos užskaitymu. daugiau niekur
nepasirašinėjam, jokių "taip" ir "galbūt" nesakom, telefonu su reklameriais pirmas klausimas būna iš kur gavo mūsų duomenis ir kokią
teisę turi mums skambyt.