Tema: Re: Helvetia Apotheke loxatronas
Autorius: Glebas
Data: 2011-01-26 11:44:15
Pareiškiu, kad jau pusę metų gaunu keistus siuntinius iš Jūsų įmonės.
Kadangi saugumo ekspertai atsižvelgdami į įvairius pasaulyje vykstančius
teroristinius aktus pataria neatidarinėti nežinomų siuntinių, aš juos
neatidarytus padedu į žalios spalvos konteinėrį, ant kurio parašyta "VSA".
Kur minėti siuntiniai dingsta iš konteinerio - nežinau.
Norėčiau paprašyti nebesiųsti man jokių grėsmę keliančių, nežinomo turinio
siuntinių, nes tokio siuntinio gavimas man sukelia stresą ir moralines
kančias. Suprasdamas, jog šie siuntiniai mano adresu siunčiami dėl netyčinės
Jūsų įmonės klaidos, įsipareigoju nesikreipti į teismą dėl savo patirtų
nepakeliamų dvasinių kančių įvertinimo piniginiais vienetais ir jų
kompensavimo.