Tema: Re: Helvetia Apotheke loxatronas
Autorius: Bone Daddy
Data: 2011-01-26 12:29:23
Kažkada Kaune.
Skambina, atidarau duris, stovi vyrukas su taše. Sako, čia mūsų firma į
atsitiktiniu būdu pasitaikiusius butus neša dovanas. Ir jau ima už tašės
būktai eis į vidų. Galvoju, nifiga, "atsitiktiniu", pirmu pasitaikiusiu,
kada mano butas penktam aukšte, kodėl jis neužėjo žemesniuose aukštuose. Ir
namas ne visai prie gatvės.
Žiūrau toliau, vyrukas kostiumuotas, bet tas kostiumas aiškiai ne jo, kelnės
per trumpos, švarkas irgi mažokas, be to, nelabai firminis atrodo.. Kaip
Raikinas sakydavo: Na mne blestiaščij , v nekotorych mestach, kostium. . ..
  Nieko nesakiau, uždariau duris. Biskį nekultūringai stumtelėjęs.

O vienam "vandentiekininkui" su magnetais vos neišmaliau snukį. Niekaip
nenorėjo išeit.