Tema: Re: Helvetia Apotheke loxatronas
Autorius: Ruta
Data: 2011-01-26 12:08:31
P.S.: vyrukų nebijom, panašius (tiesa, ne "Gelvonos" ;) )jau porą kartų
esmi sėkmingai išspyrus.

Bet priminei: tokia "schema" (su vyrukais) yra realiai veikianti: visai
neseniai pas mus per teliką reportažą rodė: eina chebrantai per butus
(pasirinkę rajoną, kur gyvena daug finansiškai sunkiai besiverčiančių
piliečių), skambina prie durų, sakosi esą elektros tiekėjo atstovai, o
savininkas turįs skolų ir jei nesumokės (turi pasiruošę fiktyvius
mokėjimo priminimus su nurodytom skolom) čia ir dabar grynais, tai jie
įpareigoti čia ir dabar atjungti elektrą. Nu ir ką tu manai: bent pusė
aplankytųjų mokėjo...